HANDELSBETINGELSER

Vilkår og betingelser

Du skal være fyldt 18 år, eller du skal sørge for at en værge godkender for dig, når du foretager køb i vores webshop.
Når du bestiller produkter på vores hjemmeside, godkender du derved alle offentliggjorte vilkår på vores hjemmeside.
Når du har gennemført din ordre, modtager du en bekræftelse via mail.
Alle bestillinger betragtes som bindende. IP-nummer registreres for alle bestillinger. Har du foretaget en bestilling ved en fejl, skal du straks tage kontakt til os.

Samtlige priser er oplyst i DKK (danske kroner) inklusiv moms.
Vi forbeholder os retten til prisændringer.
Vi tager forbehold for fejl i indhold og prisliste på hjemmesiden.
Der tilægges leveringsomkostninger ved køb under DKK 500.

Clearhaus administrerer betalinger via vores hjemmeside.
For at kunne tilbyde dig denne betalingsløsning, har Clearhaus behov for at indsamle dine person-, kontakt- og ordreoplysninger.
Du kan læse mere om behandling af dine data i vores fortrolighedspolitik.

Normal leveringstid er 2-5 dage, afhængig af adressen. Visse afvigelser kan forekomme. Vi leverer varer med PostNord, og levering sker direkte til adressen eller til en postbutik, alt efter størrelse og vægt. Vi bestræber os på at levere dine varer så hurtigt som muligt.

Lumin påtager sig ikke ansvar for skade eller forsinkelse, som skyldes foranstaltninger fra myndighedernes side, krigslignende hændelser, brand, arbejdskonflikt, beslaglæggelse, mangel på transportmidler, generel varemangel eller andre omstændigheder, som er uden for Lumins kontrol, og som enten forhindrer eller besværliggør Lumins opfyldelse af sine forpligtelser i en sådan grad, at leverance kun kan ske med en urimeligt høj omkostning. Samme vilkår gælder for forsinkelser af leverancer fra leverandører til Lumin under tilsvarende omstændigheder.

Obs! Husk at afhente din pakke rettidigt. For leverancer, som returneres til Lumin med henvisning til, at modtageren har afvist at modtage varerne eller har opgivet fejlagtig adresse, forbeholder vi os retten til at fakturere dig for et gebyr på DKK 200 til dækning af gebyrer og administrative omkostninger.

Reklamation i forbindelse med modtagelse af et beskadiget produkt, forkert modtaget produkt eller mangel på et produkt, skal ske straks.
Her forstås en rimelig tidsperiode.

Returnering af et produkt kan kun ske, hvis vi har leveret en mangelfuld eller defekt vare. Dette bedømmes individuelt ved den enkelte henvendelse.
Lumin påtager sig betaling af forsendelsen i forbindelse med en godtaget reklamation.
Lumin påtager sig reklamation i tilfælde af fremstillingsfejl.
Lumin fraskriver sig ansvaret ved fejl eller skader, opstået grundet slidtage eller misligehold.
Når en reklamation godtages, fremsendes der et nyt og tilsvarende produkt.
Vi tilbagebetaler ikke penge i forbindelse med reklamation.

Du er som kunde ansvarlig for produktet indtil det tidspunkt,vi har modtaget produktet. Foretag grundig emballering.

Hvis du fortryder dit køb, har du mulighed for at returnere varen til os senest 14 dage efter, at du har modtaget den.
I denne periode kan du returnere dine varer og få tilbageført det indbetalte beløb.
Vi beregner os et gebyr på DKK 49 til porto.

Vi accepterer ikke returvarer/reklamationer for produkter, som du har anvendt, men som ikke lever op til dine forventninger.

I tilfælde af kendt allergi eller overfølsomhed anbefaler vi altid, at du afprøver et for dig nyt produkt på et begrænset område og herefter venter i 24 timer for at se, om der kommer en reaktion.

Kontakt os altid, inden du afsender en returvare.
Herefter sender vi en returseddel til dig.
Produkterne skal være ubrugte, uåbnede og opbevarede i originalemballagen.

Du er som kunde ansvarlig for produktet indtil det tidspunkt,vi har modtaget produktet. Foretag grundig emballering.

​​